Yhdistys

Pirjo-Riitta Peura, pienryhmätoiminta

Yhdistyksen säännöt ja tietosuojaseloste

Kuukausikokoukset

Kokoonnumme n. kerran kuukaudessa Tuulensuojassa (Hallituskatu 9, Kouvola) tai Porukkatalolla (Savonkatu 23, Kouvola) sukututkimusiltaan. Tule kuuntelemaan kiinnostavia luentoja ja alustuksia sukututkimuksen laajasta kirjosta. Järjestämme myös koulutusta osallistujiemme tarpeet huomioon ottaen. Kokoontumisajat, -paikat ja ohjelmat ilmoitetaan Tapahtumat -sivulla.

Pienryhmät

Henkilökohtainen neuvonta

Koulutukset ja luennot verkossa

Kokoonnumme pienryhmissä Porukkatalolla (Savonkatu 23, Kouvola) käsittelemään sukututkimuksen kannalta merkittäviä aihealueita. Näitä ovat esimerkiksi DNA, GENI-maailmansukupuu tai perinteisen sukututkimuksen tiedonlähteet. Kokoontumispaikat, -ajat ja ohjelmat ilmoitetaan Tapahtumat -sivulla.

Opastamme jäseniämme myös henkilökohtaisesti esim. DNA-testien tilaamisessa, testien valinnassa, sukututkimuksen aloittamisessa tai mahdollisissa ongelmatilanteissa. Tarvittaessa ota yhteys palautelomakkeella (löytyy Yhteystiedot -sivulta).

Voit osallistua sukututkimusaiheisiin verkkokoulutuksiin ja -luentoihin kotikoneeltasi. Pääsääntöisesti nämä ovat katsottavissa myös tallenteina 2 - 3 viikon ajan.  Tiedot kouluttajista ja luennoitsijoista sekä aiheet ja ajankohdat ilmoitetaan Tapahtumat -sivulla. Saat tarvittavat linkit esityksiin sähköpostiisi.